loading...
دانلود فیلم و موزیک جدید ایرانی با لینک مستقیم
hamid h-a بازدید : 20 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود رمیکس جدید آهنگ مهمون من باش از مازیار فلاحی

 

دانلود رمیکس جدید و بسیار شنیدنی آهنگ مهمون من باش از مازیار فلاحی با دو کیفیت + متن آهنگ

 

لینک دانلود در ادامه مطلب ...

 

 

 

کیفیت ---- ۳۲۰

Mazyar Fallahi ---- Mehmoone Man Bash


کیفیت ---- ۱۲۸

Mazyar Fallahi ---- Mehmoone Man Bash

 

 

متن آهنگ :

 

متن آهنگ مهمون من باش مازیار فلاحی

بزار عود روشن کنم یکم هوا عوض بشه

شاید آروم بگیرم حس بکنم که وقتشه

-----

مهمون من باش و

تنهایی تو قسمت کن ....

میتونی چند دقیقه نگاه تو چشمام نکنی

حواست به من باشه هرکاری میخوام نکنی

یکمی حالم بده ، قلبم داره تند میزنه

بذار نور و کم کنم اینجا زیادی روشنه

----

یه چیزی میخوام بگم بدجوری دلشوره دارم

آخه تا کی میتونم که حرفمو نگه دارم

اگه بگم دوسـت دارم قول مــیـدی به کسی نگی

میتونی که رازمو به هرکی میرسی نگی

نا نا نـنا نان ... نه هـــــ ...

مـهـمـون من باش و

بزار عود روشن کنم یکم هوا عوض بشه

شاید آروم بگیرم حس بکنم که وقتشه

اما نه، دلشوره دارم

مهمون من باش و

تنهایی تو قسمت کن ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 1,138